Vi har fått nytt styre!

Takk for eventyret, Randi! 

Processed with VSCO with hb2 preset

For 2 år siden kom jeg inn i styret som nestleder, nervøs og liten (og søt). Lite kjent i foreningen var jeg og med medlemmene som var i den, og hadde ikke peiling på hva som skulle gjøres. Nå går jeg ut av styret, mange erfaringer rikere, og æren fortsatt intakt! Og gjett om jeg har fått mange gode venner!! Tiden har både vært lett og vanskelig, men som vi alle har kommet oss gjennom, for sammen er vi sterke!

Er det én ting jeg er utrolig takknemlig for, så er det arbeidet alle i styret gjør og systemet vi har! Det at vi har mulighet til å samle opp midler for å holde kurs så ungdommen kan møtes og læres er ubeskrivelig! Ta ikke dette for gitt, for 600,- som egenandel er sååå lite i forhold til hva et slikt opphold faktisk koster!

Jeg er også takknemlig for tryggheten slike møter gir meg. Det å ikke føle seg alene er en fantastisk følelse, og jeg oppfordrer alle de som har muligheten til å dra på slike kurs, til å dra! Du kommer ikke til å angre, for det gjør i hvert fall ikke jeg! Disse møtene skaper minner for livet og sterke band!

Det blir nok ikke det siste dere ser av meg, for jeg har planer om å delta på alle kurs i fremtiden. Hvem vet, kanskje jeg får lengsel og kommer tilbake i styret?

 

 

Velkommen til styret, Kine!

Hei og hopp!

På årsmøte 1.4.17 ble det valgt nytt styre i FFMU og det ble ikke mange forandringer i styret. Den eneste forandringen er Randi som takker for seg som nestleder etter en jobb vel utført og jeg (Kine) ble da valgt inn som ny i styret og skal tre inn i vervet som nestleder, noe som jeg er spent på men gleder meg mye til!

Siden jeg er helt ny i styret så tenkte jeg at det kan være greit at dere får bli litt kjent med meg. Så dette er meg:

Mitt navn er Kine Lyngås, jeg er 24 år og bor på et lite tettsted som heter Nesna som ligger på den vakre Helgelandskysten i Nordland.  Jeg har vært medlem i mange år, men har dessverre ikke vært så veldig aktiv noe som skal endres på.

Til daglig er jeg student og studerer til å bli lærer, i tillegg til at jeg jobber som vikar på en barneskole. I løpet av min studietid har jeg vært aktiv i forskjellige råd og utvalg, og har også vært med i diverse styrer. Dette er erfaringer jeg håper kan være nyttige for styret i FFMU.

Ellers i min hverdag liker jeg å bruke tid på både lesing av bøker, se filmer og spille brettspill med gode venner. Jeg har også en liten lidenskap for drama og teater, både som publikum, skuespiller og back-stage personell. Jeg er med i det lokale teaterlaget og liker å tilbringe tid med teaterglade mennesker. Med andre ord liker jeg å leke og ha det gøy med sammen andre 🙂

Så da vet dere litt mer om meg og min hverdag . Dere kommer nok til å høre mer fra meg etter hvert og da kan vi bli bedre kjent.  

Legger også ved et bilde av meg slik at dere kan legge et ansikt til personen 🙂


 

Snakkes!

 

Kine Lyngås
Nestleder FFMU
[email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg