Tett på styret: Kine

Hei der!

 

Vi i styret har bestemt oss for å starte en serie med blogginnlegg som vi kaller for “Tett på styret”. I disse innleggene vil vi fortelle dere hva vi bruker våre dager på, alt i fra kjedelige hverdags-ting til fantastiske opplevelser!

Dette er for at våre medlemmer skal få muligheten til å bli bedre kjent med oss, også håper vi at våre medlemmer også får lyst til å dele noe fra deres hverdag etter hvert.

 

Det er i alle fall jeg som har fått æren av å begynne denne serien med innlegg, og det er alltid spennende å være først ut!

Så hva er det jeg bruker mine dager på?

Høsten er den mest travle tiden på året for meg. Jeg studerer, så det er mye pensum å sette seg inn i og en del oppgaver å skrive. Burde vel kanskje starte på de oppgavene snart, men får gjøre det senere. For meg er det nesten alltid slik at når jeg har en fagoppgave som skal skrives så er plutselig ALT annet interessant! Men det er vel ikke bare jeg som har det slik?

Men som jeg sa i sted så er høsten den mest travle tiden på året og den største årsaken til det er det fantastiske teateret! Teater har en helt egen plass i mitt hjerte, og det er ikke hvilket som helst teater, men TeaterZahl, som er det lokale amatørteateret. Jeg har vært aktiv der i mange år både som skuespiller, sufflør, regi-assistent og mye mer! I år er jeg både skuespiller og regi-assistent og det tar en del av min fritid. Med flere øvinger per uke i tillegg til noen helgeøvinger. Med andre ord så bruker jeg mye tid og energi i teateret. Jobber hardt som bare det fra august til desember, når vi har premiere. Og er jo så klart dødssliten når premieren er over. Dette har jeg gjort de siste 8 årene nå og jeg elsker det! Har dere noen hobby som dere bare brenner for?

Bilde fra en tidligere produksjon, Virginias Brev,  hvor jeg spilte Fru. Svendsen. 

En annen ting som er veldig spennende for tiden er at jeg holder på å bygge ut huset mitt. Jeg skal få bygget en større yttergang, et gjesterom og en assistenthybel for mine assistenter. Dette prosjektet er bare i startfasen enda så jeg kommer nok tilbake med ett innlegg om utbyggingen når det nærmer seg slutten.

Utover alt dette har jeg også fått nyte litt av det fantastiske høstværet vi har hatt her på Helgeland. Legger ved et bilde av den fantastiske utsikten jeg hadde på sist fjelltur. Og med dette flotte bildet så stopper jeg her for denne gang! 

Skrevet av 

Kine Lyngås

Nestleder FFMU

[email protected]

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg