Tett på styret: Line

Hva jeg driver med for tiden? Det skjer faktisk mye hos meg! Jeg driver for eksempel å forbereder til høstkurset. Det er en del jobb å arrangere kurs, så dette tar litt tid! Jeg kan dessverre ikke delta på kurset selv denne gangen, men jeg ser frem til å se bilder og høre tilbakemeldingene fra deltakerne. 

Noe av det største som skjer i livet mitt for tiden er at jeg er gravid, og skal ha en liten jente i januar. Dette gleder jeg meg utrolig mye til, og det er veldig koselig å planlegge hvordan jeg skal lage til babyrommet, å rulle rundt på babybutikker og se på alle de små babyklærne, og å fundere på om den lille kommer til å få sin mor eller sin far sin nese. Men det er også veldig slitsomt, og jeg har ikke mye energi til overs for tiden. Ikke bare er det fysisk krevende for kroppen å være gravid, men alt rundt er også veldig energikrevende. Tenkearbeidet med tilretteleggingen, permisjonssøkingen, innkjøpene, alle sykehus- og jordmortimene, og ikke minst det psykiske stresset er noe som tar mye tid og krefter. 

I tillegg til dette så har jeg møtt på utfordringer rundt BPA-ordningen min, mer spesifikt ansettelse av nye assistenter. Dette er også noe jeg bruker mye tid på. Intervju og ansettelse er utrolig krevende! 

Når jeg har tid til overs, så slapper jeg enten av og sover, eller ser på en eller annen serie. Fødeavdelingen og Jordmødrene for eksempel, det er veldig spennende for meg nå! 

Under kan dere se noen bilder både av meg, og den lille gulljenta mi. 

Ønsker dere en riktig fin søndag! 🙂 

Mvh
Leder, FFMU
Line Nordal
[email protected]
90291125

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg