Tett på styret: Ingebjørg

Da var tiden inne for å gi dere et lite innblikk i min hverdag når jeg ikke jobber med styrearbeid. Så hva driver jeg med for tiden? Jeg har en til tider ganske hektisk hverdag, så dagene farer fort av sted, og nå som julen snart står for døren så føler jeg at tiden løper enda fortere.

Men før juleånden går over oss, og vi kan slappe godt av, så er det hverdagen som står i fokus, og hvordan jeg tilbringer den, vil jeg dele litt med dere nå. Jeg er veldig glad i trening, så jeg er på treningssenter stort sett hver dag. Trening og fysisk aktivitet har alltid vært en stor interesse, og jeg vet hvor viktig det er å holde kroppen i bevegelse for å opprettholde den muskelstyrken jeg har. Treningen jeg gjør er varierende ut i fra hvordan dagsformen er fra dag til dag, så enten så trener jeg styrke og utholdenhet på treningssenteret, eller så er jeg og svømmer i terapibasseng sammen med min assistent. Jeg prøver også å ha et fokus på et sunt kosthold. Så jeg tilbringer gjerne mye tid på kjøkkenet og lager sunn mat, tester ut nye oppskrifter, eller holder meg til det jeg vet jeg liker.

 
Bildet er tatt fra Beitostølen Helsesportsenter når jeg var der på rehabliteringsopphold i desember 2016. 

Jeg jobber også med telefonsalg  i Oslo Sentrum på kveldstid tre dager i uken, hvor jeg selger magasiner. Her stortrives jeg sammen med fine kollegaer. Når jeg ikke er på jobb eller trening, så er jeg veldig glad i og være sosial med venner, være med familie eller slappe godt av og ladene kreftene med en god serie, tv eller strikketøy, og lade opp til neste ukes aktiviteter. Nå står julen for døren, så da blir det ut og handle litt julegaver og forberede meg på adventstid, og juleferie sammen med nære og kjære. 

Som dere ser så går dagene sin rullende gang her i Asker, så med dette takker jeg for denne gang, og vil ønske dere en kjempefin førjulstid. 

Skrevet av Ingebjørg Larsen Vogt 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg