Et fantastisk FFMU-eventyr!

FFMUs kurs- og årsmøtehelg den 13.-15. april, var en spesiell helg for meg. Det var min siste kurshelg som leder for FFMU. Jeg hadde mange følelser for disse dagene, på Scandic Oslo Airport Hotell. Mange blandede følelser. 

  • Jeg var trist. Trist for at jeg ikke lenger skulle lede foreningen. 
  • Jeg var lettet. Lettet over at jeg ikke lenger skulle ha ansvaret for alt, og kunne fokusere fullt på familien min. 
  • Jeg var takknemlig. Takknemlig for at jeg fikk den æren av å få bli kjent med så mange flotte mennesker, og at de satte sin tillit til meg. 
  • Og til slutt så var jeg stolt. Stolt av alt jeg fikk til mens jeg var leder for FFMU. 

Men dette innlegget handler ikke om mine følelser for foreningen. Den handler egentlig om kurshelgen. Kurshelgen var veldig vellykket. Som flere av dere sikkert vet, så har vi de siste årene gjennomført en statistikk over hvor fornøyde deltakerne blir etter kursene våre. Vi har hatt en høy prosentandel med fornøyde deltakere tidligere, og i år var intet unntak. Slik svarte deltakerne på når vi spurte om dem var fornøyde: 

Fornøyde: 80%
Delvis fornøyde: 20%
Ikke fornøyde: 0%

Dette vil jeg påstå at er et godt resultat. For moro skyld, så vil jeg sette inn statistikken for alle “mine” kurshelger. Kanskje stoltheten min slår litt inn? 


Gode resultat fra de siste 6 kursene i FFMU. 

 

Kurshelgen

Helgen gikk fint etter planen hele helgen, og jeg vil takke Kine for at hun tok over ansvaret med å planlegge og gjennomføre kurshelgen, når det ble litt for mye for meg. Her kommer takknemligheten min inn. Fredagen startet vi med velkomst, presentasjon og en bli-kjent-lek, etterfulgt av middag, og så Mafia med Rebecca/Svenn Olav. Lørdagen holdt Lars Kristian Dalen og Gro Trae flotte foredrag, Etter at en god middag var i alles mage, så holdt Kine en godt mottatt skattejakt! Kine startet også dagen etter med en Forskningscafè om psykisk helse. Etter dette gjenstod det bare å pakke sakene sine, være med på en evaluering av kurshelgen, før alle spiste lunsj, og dro hjem. Alle kom seg trygt hjem, og lettelsen min slo inn. Etterfulgt av tristheten. Kurshelgen var vellykket! Men nå var også eventyret mitt over. 

Neida, FFMU-eventyret blir aldri over. Jeg fortsetter i styret som styremedlem, og er så heldig at jeg får være med videre. Og når jeg ikke lenger sitter i styret, så skal jeg fortsatt delta på alle kurshelger jeg kan. Og når jeg er for gammel for å delta, så er FFMU fortsatt i hjertet mitt. Tusen takk til alle dere som har gjort hele leder-perioden min perfekt. 

Nå kaster jeg ballen over til Malin, og gleder med mye til å se i hvilken retning hun tar FFMU! Jeg har ståltroen på at hun kommer til å gjøre en fantastisk jobb. Malin, your move. 

Et par bilder fra den kjekke kurshelgen!

Mvh
Line Nordal
Styremedlem i FFMU

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg