Tett på styret: Linda

Jeg heter Linda og ble nylig valgt inn i styret til FFMU som økonomiansvarlig. 

Jeg er rastløs sjel på 28 år som bor i Oslo og jobber deltid på ikke mindre enn tre arbeidsplasser; et plateselskap for hard rock og metal, som BPA og som servicemedarbeider i en fagforening. 

Jeg har utdanning innen estetikk, samt økonomi og administrasjon, og håper på å få ferdigstilt bachelor innen sistnevnte i løpet av 2019. I tillegg til dette sitter jeg også i styret til FFM Oslo og Akershus. 

Ettersom jeg aldri lærte meg å sjonglere som barn, så har jeg altså gjort det til en heltidsjobb å mestre dette mentalt som voksen.

Jeg bruker mye av fritiden min på kultur, særlig musikk. Det er nesten større sannsynlighet for at du finner meg på en konsert enn hjemme. Det går mye i rock og metal, men generelt elsker jeg all musikk og det finnes omtrent ikke en sjanger jeg ikke hører på eller kjenner til. 

Når jeg ikke er på konsert, jobb eller i styremøter med FFM prøver jeg å lese, gå på gallerier og museer, eller bare være med venner og familie. 

Det er nok ikke å skyve under en stol at jeg er en veldig travel person som skulle ønske døgnet hadde flere timer og at det var en mulighet for å være på flere steder til samme tid. 

Likevel ser jeg at det er viktig å sette av tid til venner og familie, og jeg er flink til å høre etter når folk snakker til meg og møte folk som de er. Oppi all min travle hverdag er det viktig for meg at jeg både ser, hører og gir plass til andre.

Hva jeg jobber med å mestre: prioriteringer

Hva jeg føler jeg kan bidra med: toleranse og tålmodighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg