SST arbeidshelg

Helgen 28.-30. april så hadde sentralstyret i FFM sin årlige arbeidshelg. I år deltok jeg og Ingebjørg, og det var en veldig hyggelig helg. Det ble mye fornuftig jobbing, men også en super mulighet til å bli ennå bedre kjent med hverandre. Jeg hadde dessverre ikke mulighet til å delta alle dagene, men de dagene jeg fikk med meg synes jeg at var både lærerike og morsomme. Slike helger som dette synes jeg er kjempeviktig for at et styre skal fungere bra sammen. Det er ikke nok å bare ha møter over Skype. Dette gjelder både i sentralstyret og styret i FFMU. Man blir kjent på en helt annen måte når man møtes face-too-face, og det er helt uvurderlig. 


Sentralstyret

 

Ingebjørg sa at hun “synes det er interessant å høre om hvordan Sentralstyret jobber. Vi lærte mye og fikk masse tips som vi tar med tilbake til styret og takker SST for at vi fikk bli med på arbeidshelgen deres”.

Meg og Ingebjørg, blide og fornøye på arbeidshelgen! 

Mvh
Leder, FFMU
Line Nordal
[email protected]
90291125

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg