Tett på styret: Tonje

 

Hei alle sammen! Jeg heter Tonje og det er jeg som er det nye styresmedlemmet for FFMU. Jeg har fått i oppgave å skrive litt om meg selv, så det er det jeg har tenkt til å gjøre nå. Jeg er 19 år og bor i Stavanger sammen med min store familie på 6. Jeg har to yngre søstre og en yngre bror. Sammen med mamma og pappa er de en veldig hjelpsom gjeng til tider, men de kan også være irriterende slik som alle søsken kan.

Jeg er en veldig travel person og til tider elsker jeg å gjøre mye forskjellig. Bare i år har jeg reist til Manchester, Budapest, Oslo, Sverige og har planer om å reise til New York, Warszawa, Kroatia og mest sannsynlig Israel til høsten. Dette sier vel litt om hvor glad jeg er i å reise. Jeg ser ikke på rullestolen som en stopper for å reise jorden rundt og jeg prøver å reise til så mange land som mulig. Til høsten flytter jeg mest sannsynlig opp til Ålesund for å gå et år på folkehøyskole. Linjen der heter “Australia backpack” og jeg gleder meg mye til å oppleve noe helt nytt. Tenk det å reise helt til andre siden av jorden!

BjUqxTnl7gk

 

Utenom å reise, liker jeg å være med venner og gå på shopping. Jeg liker også å gå på kino og ta en kopp kakao selv om det er varmt ute. Jeg er også glad i å dra på konsert, og se idolene mine live. Mitt største idol er selvfølgelig ingen andre enn Justin Bieber, jeg har vært på en del konserter med han.

Jeg liker å lage minner for livet. Det er spesielt gøy å gjøre ting som en aldri har gjort før. I fjor sommer var jeg ute med noen venner å skjøt opp raketter klokken 04 om natten, sånn som det er ting jeg ser på som gode minner. Jeg var også nettopp russ, så en av russeknutene jeg og min venninne gjorde på forrige kurshelg var å være våkne 24-timer i strekk. Tror nok de fleste av dere som var der lurte på hva vi drev på med, men se der, nå vet dere det. Jeg og bestevenninnen min forsov oss selvfølgelig til avslutningen etter døgningen. Men det skal jeg fortelle litt mer om senere, i et annet innlegg.

Jeg gleder meg utrolig mye til å bidra i FFMU og håper at dere kan ta nytte av meg også:-)

BZ6n0p0npCU

Skrevet av Tonje Larsen, styremedlem i FFMU 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg