Sterk og muskelsyk

Det er et nytt år og vi er tilbake etter en deilig og velfortjent juleferie. 2019 har startet veldig bra så langt og det er utrolig mye spennende som skal fylle kalenderen min denne våren. Styresamlinger, kurshelger og Aktiv uke med FFMU for å nevne noe. Men jeg har også masse spennende prosjekter på min private agenda. 

De siste månedene har jeg holdt på med et lite prosjekt for meg selv. Ideen fikk jeg etter et likepersonskurs arrangert av FFM i oktober 2018. Det er et prosjekt som jeg har holdt litt på med i det stille først, men nå er den klar for å komme frem i offentligheten. Jeg har lenge hatt lyst til å ha en plattform der jeg deler litt av min hverdag og mitt liv med muskelsykdom. Et sted der jeg kan være selv, helt uten filter. Men frykten for å prestere har vært ganske så stor. Derfor har jeg startet en egen blogg som forteller om mitt liv, skrevet helt og holdent av meg. Det er et fristed med et varierende innhold av min hverdag og en liten dose av FFMU. 

Hvis du ønsker å bli litt bedre kjent med meg og mitt liv, så kan du følge meg på bloggen min. Linken finner du her: 

https://sterkogmuskelsyk.wordpress.com

 

Skrevet av 

Ingebjørg Larsen Vogt 
Styremedlem FFMU 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg