Ikke gjør samme feilen som meg!

Bare dager i forveien fikk jeg vite at flere muskelsyke som meg skulle reise og ha det gøy i varmen! Selvfølgelig ble jeg misunnelig og gjorde hva jeg kunne for å bli med, uten nytte (PS: det nytter ikke å smiske!)… Mens de hadde det gøy i Spania, satt jeg hjemme og var så lei meg for at jeg ikke meldte meg på! Jeg vil derfor minne dere på å holde fristene. I dag er det bare én dag til fristen for melde seg på Aktiv Uke 2019 utgår!

Aktiv Uke er for våre medlemmer mellom 15 og 35 år og vil finne sted 6.-13. august 2019. FFMU har i år jobbet hardt med å få flest mulig til å vite om oss og vi håper at du som leser har gjort det allerede, eller skal (i siste liten!) melde deg på AKTIV UKE 2019! Dette blir en uke der vi sammen gjør aktiviteter som er planlagt og tilrettelagt for alle muskelsyke. Våre supre fellesassistenter sørger også for å holde stemningen i gang, både på land og i vann!

Om du tilfeldigvis kom over Aktiv Uke har du heldigvis akkurat nok tid til å melde deg på! 

Påmeldingsfrist: 20.02.19

Påmeldingsskjema: https://goo.gl/forms/rjaEMjsGnuz8QWCl2

Malin – nå lederen i FFMU – var med på Aktiv Uke for første gang i 2017. Les om hennes opplevelse her: http://ffmu.blogg.no/1506015843_en_uke_full_av_moro.html

For mer informasjon, ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected]

Jeg og resten av FFMU gleder oss til å være med deg i sommer!

Tekst: Tonje Larsen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg