Engasjert frivillig!

Hei! Jeg heter Ingrid Thunem, er styremedlem i FFMU, og styreleder i Unge Funksjonhemmede.
Unge funksjonshemmede er en paraplyorganisasjon med mange ulike medlemsorganisasjoner. Felles for disse er at de – som FFMU – representerer ungdom med funksjonshemming og kronisk sykdom. Unge funksjonshemmede arbeider overordnet for å sikre likestilling og deltagelse for alle.Jeg har alltid vært veldig engasjert og glad i å bidra politisk. Det var litt tilfeldig at jeg endte som styreleder i Unge funksjonshemmede, men jeg er veldig stolt over å ha blitt spurt.
Ved siden av å være styreleder i Unge funksjonshemmede er jeg leder i skeivt nettverk i Norges Handikappforbund. Hjertet mitt brenner derfor ekstra for skeive med funksjonshemming sine rettigheter. Jeg er selv skeiv og savnet lenge andre skeive funkis-forbilder. Gjennom nettverket håper vi å skape trygge gode møteplasser.
-Ingrid
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg