Gaming med Ole!

Hei
Mitt navn er Ole Haukom, 21 år, fra Lillesand men bor i Froland. Jeg har duschenne muskeldystrofi. Mine interesser er å se på fotball, spille el-innebandy og gaming. Jeg liker også å se på filmer og serier.

 

Når det gjelder selve oppsettet så har jeg to skjermer, en HP og en Asus skjerm, steelseries tastatur, finalmouse mus, hyperx headset og hyperx mikrofon.

Selv spiller jeg mest VALORANT, så det er jo et spill jeg vil anbefale. I tillegg vil jeg anbefale disse spillene som jeg har spilt mye: CSGO (counter strike global offensive), Fortnite og GTA 5 (grand theft auto V)

Jeg gamer fordi jeg spiller sammen med venner, det er sosialt og alle er like. Ingen tenker på om du er funksjonshemmet eller ikke. Og det er jo en hobby som jeg syns er veldig gøy. E-sport er jo den raskeste voksende sporten i verden.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg