Månedens FFMU medlem!

For å bli bedre kjent med medlemmene våre ønsker vi i FFMU å pressentere dem!  Dette er månedens medlem for mai: 

– Hva heter du og hvor gammel er du?

Hei. Jeg heter Linnea Ottem-Holmsten og er 15 år gammel.

– Hvilken muskelsykdom har du?

Jeg har Spinal Muskel Atrofi (SMA) Type 1.

– Hvilke interesser og hobbyer har du?

Mine interesser er politikk (medlem i Unge Høyre), skole og å være sammen med venner.

– Hvor bor du og trives du der du bor?

Jeg bor i Eidsvoll og trives veldig godt her. Men noen ganger savner jeg byen.

– Har du en favoritt film eller serie?

Min favorittfilm når er Kiss me, jeg liker kjærlighet og romanse.

– Hva er det beste du vet å spise?

Jeg har knapp, men elsker å smake på chips.

– Har du noen håp eller ønsker for fremtiden?

Jeg håper jeg kommer til å mestre videregående og at jeg får en jobb.

Hvis du er medlem i FFMU og vil bli bedre kjent med Linnea
kan du sende en melding til henne på facebook! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg