Månedens medlem: august!

For å bli bedre kjent med medlemmene våre ønsker vi i FFMU å presentere dem!  Dette er månedens medlem for august: 

 

– Hva heter du og hvor gammel er du?

Jeg heter Tonje Larsen, og er 22 år gammel.

 

– Hvilken muskelsykdom har du?

Jeg har SMA type 2 

– Hvilke interesser og hobbyer har du?

Det jeg liker aller best er reising, baking, sminke, håndarbeid og å være med venner og familie. Dagene går ofte i å være sammen med forloveden min, Morten og den lille hunden vår, Anni. I tillegg er jeg i styret til FFMU, og er ansvarlig for bloggen her. Det synes jeg er veldig gøy.

 

– Hvor bor du og trives du der du bor?

Jeg og samboeren har nylig flyttet til Sandnes, og her trives vi utrolig godt. Før bodde vi veldig landlig, men nå bor vi 5 minutters gange fra Rogalands største kjøpesenter. Det passer meg perfekt, i og med at jeg er så glad i å shoppe. 

 

– Har du en favoritt film eller serie?

Mine favorittfilmer er Et helt halvt år, A star is born og The greatest showman. I tillegg er jeg og Morten plutselig blitt avhengige av serien som går på HBO som heter Your Honor. Den anbefaler jeg alle å se!

– Hva er det beste du vet å spise?

Jeg er veldig glad i indisk, taco, mat med ost og småretter som inneholder fetaost og pesto.

 

– Har du noen håp eller ønsker for fremtiden?

Jeg er jo for tiden gravid, så mine ønsker for fremtiden er at alt skal gå smertefritt for meg og barnet. Jeg håper også at det skal bli lettere å bevege seg ute i samfunnet, slik at jeg, Morten og barnet vårt kan reise mer igjen og oppleve verden sammen som en liten familie.  

Hvis du er medlem i FFMU og vil bli bedre kjent med Tonje, kan du sende en melding til henne på facebook! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg