Månedens medlem – januar!

For å bli bedre kjent med medlemmene våre ønsker vi i FFMU å presentere dem!  Dette er månedens medlem for januar

 

Hva heter du og hvor gammel er du?

Andreas Lunde, 24 år

Hvilken muskelsykdom har du?

Spinal muskelatrofi type 2

Hvilke interesser og hobbyer har du?

Være med venner, film og serier, friluftsliv og gaming.

Hvor bor du og trives du der du bor?

Jeg bor i Sandnes og trives her. 

Har du en favoritt film eller serie?

The Matrix og The Office

Hva er det beste du vet å spise?

Det beste jeg vet å spise er Indisk mat, taco og sushi.

Har du noen håp eller ønsker for fremtiden?

Jeg ønsker å bli ferdig med utdanningen min og å finne meg en jobb, ellers ønsker jeg å ha ett godt nettverk rundt meg og å bli kjent med nye hyggelige folk. 

 

Viss du vil bli mer kjent med Andreas kan du sende han en melding på Facebook!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg