Månedens medlem: november

For å bli bedre kjent med medlemmene våre ønsker vi i FFMU å presentere dem!  Dette er månedens medlem for november: 

– Hva heter du og hvor gammel er du?
Jeg heter Ingebjørg Larsen Vogt og er 30 år gammel. 

– Hvilken muskelsykdom har du?

Jeg har en kombinasjonsdiagnose som består av CMT/ SMA – LD som sender svekkende signaler fra hjernen og ned til nervene lengst ute i armer og bein. Jeg har symptomer som er tydelige hos begge diagnoser, men kjenner meg mest igjen med CMT. 

–  Hvilke interesser og hobbyer har du?
Jeg er veldig glad i trening og fysisk aktivitet. Trener aktivt flere ganger i uken med både langrenn, rullestolpigging og styrketrening. Ellers ser jeg veldig glad i bake, gå turer i naturen, strikke og slappe av med en god serie eller bok. 

– Hvor bor du og trives du der du bor?
Jeg bor sammen med samboeren min på Lysaker, og trives kjempe godt. Er så heldig at jeg har en veldig fin sjøutsikt, så det er veldig fint å gå turer her. 

– Har du en favoritt film eller serie?

Det tror jeg må bli Greys Anataomy og alle de gamle disney filmene 

– Hva er det beste du vet å spise?

Jeg er veldig glad i sushi og italiensk hjemmelagd pizza 

Har du noen håp eller ønsker for fremtiden?

Jeg håper jeg  kan få muligheten til å konkurrere på langrenn, fortsette og trene og holde meg aktiv, også gleder meg til å kunne reise og oppleve verden igjen sammen med samboer. 

 

Hvis du er medlem i FFMU og vil bli bedre kjent med Ingebjørg, kan du sende en melding til henne på facebook! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg