månedens medlem: oktober!

For å bli bedre kjent med medlemmene våre ønsker vi i FFMU å presentere dem!  Dette er månedens medlem for oktober:

 

– Hva heter du og hvor gammel er du?

Jeg heter Mariell Olsen å er 28 år gammel.

– Hvilken muskelsykdom har du?

Jeg er 4. Generasjon i min familie med Charcot Marie tooths (CMT).

– Hvilke interesser og hobbyer har du?

Min aller største interessere er nok hund! Driver med lydighet og har planer om å konkurrere med egen hund i rallylydighet etterhvert. Ellers går det mye i serier og turer.

– Hvor bor du og trives du der du bor?

Jeg bor en plass som heter Ringvassøy, ca 1 time fra Tromsø. Her trives jeg veldig med naturen rett utenfor døra og ikke alt for lange veien til byen for hundesport og møte venner og familie .

– Har du en favoritt film eller serie?

Favorittserie er vanskelig da jeg liker veldig mye forskjellig. Men om jeg skal nevne noen så er vell Greys anatomy høyt på lista.

– Hva er det beste du vet å spise?

Beste jeg vet å spise er taco! Blir tydeligvis ikke lei av det!  Men Thaimat er også noe jeg lager endel.

– Har du noen håp eller ønsker for fremtiden?

Drømmer om eget hus her i kommunen med grei tomt og etterhvert få en hund til.

 

Hvis du er medlem i FFMU og vil bli bedre kjent med Mariell, kan du sende en melding til henne på facebook! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg