Sommerhilsen – Ada

God sommer alle sammen!

Jeg håper at dere alle får en riktig god og fin sommer. Siden dette blir en annerledes sommer en man er vandt til så håper jeg vi alle gjør det beste vi kan for oss selv og andre så alle kan få en så fin sommer som mulig. Ta en telefon , send en melding eller videochat med folk du er glade i! Dette er ekstra viktig hele året og uansett situasjon.

Mine planer:

Jeg skal ta en ganske rolig sommerferie. Bøker og musikk er noe av det beste jeg vet! Så jeg skal få masse tid til å lese bøker og høre mye på musikk . Hvis noen av dere har noen bøker å anbefale eller musikk så gjerne send meg tips!

Sommerklemmer fra Ada Karete
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg