Tett på styret: Ada

Hællæ / Hei!
Mitt navn er Ada og jeg har nylig blitt valgt inn som vara i FFMU. I tillegg til å være vara i FFMU er jeg nestleder i FFMØ (Foreningen for Muskelsyke i Østfold/Østfold fylkeslag).

Hvis jeg skal beskrive meg selv med noen få ord må det være omsorgsfull og omtenksom, lyttende, sta, og pratsom. Hvis du noen gang møter meg på kurs eller samlinger så er det bare å prate eller tekste i vei.

På fritiden min er det ikke uvanlig å finne meg på biblioteket eller på en konsert. Jeg har også skrevet mitt eget foredrag som jeg har holdt av og til på fritiden når jeg har hatt energi til det. Dette er utrolig gøy. For meg er det viktig å ha en hobby som får livet til å føles ekstra fint/bra, det er noe jeg mener at alle trenger.

Jeg jobber på et sted som heter Rause, som er et utviklingssenter. Der trives jeg veldig godt. Det å jobbe med mangfold er virkelig en hjertesak for meg. Det at man kan hjelpe andre mennesker er utrolig viktig.
Jeg mener også at alle burde bli flinkere på å hjelpe andre, eller i det minste spørre om andre har det bra. Det å være et medmenneske i et samfunn med så mange ulikheter er viktig.

Sist men ikke minst vil jeg komme med en oppfordring til dere som leser:
Husk at dere er bra nok.

Takk for meg! Snakkes!

Tekst: Ada Karete Hansen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg